Hej Solo och Waldo i Holmsjö!


Jag har hört, att ni ska flytta till Finland. Kul!
Förrän ni kommer, vill jag berätta er en fakta om livet här.
Det finns alldeles för litet korv här! Och nu talar jag inte om hundkorv,
utan Kabanossi eller andra ganska vanliga korv, som det finns för människor.

Faktan är, att mina människor grillar varje då och då.
Dom grillar också korv, men om jag
eller mina bröder vill också en bit, är det plötsligt slut. Det spelar ingen roll, hur duktigt vi tiggar vid bordet. Slut är det!

Så tänk på det, förrän ni kommer - eller ta åtminstone litet korv med.

Här är jag på tiggandet...

1242579949_img-d41d8cd98f00b204e9800998e



Jag väntar utåligt på er! Jätteroligt att få en lillasyster och en lillebror!
Det tycker mina bröder säkert också, men dom kan inte svenska.
Jag har också glömt nästan allt, men hoppas att ni förstår:)

-Lego-