Okke okke - kuuluu sen verran henkseleiden paukuttelua Pernon suunnalta...

Täältä pesee 7 perisyntiä a'la Kaanaan Karpaasi.

1. Pelkään nälkäkuolemaa. Tästä syystä ruoka - tarkemmin sen ainainen riittämättömyys - on minulle herkkä paikka ja useimmiten nielen kaikki nyrkkiä pienemmät ruoanpalat pureskelematta. Tästä syystä Fammu ja especially Fammun lihapullat rulettaa!

2. Jumppapuvussa (ihmisten kielellä takki) en kykene luontevaan liikuntaan. Syy: Amorin nuolivaraston järjetön koko. Jumppapuvun kuminauhat hiertävät siis palleja joka askeleella.

3. Kuminauhoista johtuen (tai niistä huolimatta) naukuva haukotukseni saavuttaa helposti korkean ja kovan C:n. Täten olenkin pyytämättä saavuttanut paikallisen Paskahäntien Kollikerhon puheenjohtajuuden.

4. Olen oikeasti pehmo - tai sitten vaan kanssani asustava narttu on tosi kova! Alfanarttu siis rules. Allekirjoittaneen kontolle jää tässä talossa ne 'toissijaiset' koiranhommat kuten imurin haukkuminen nartun hoidellessa vieraat ja viholliset.

5. Iltapuu kutsuu minua aina tasan kello 21. Joskus samassa taloudessa asuvat ihmiset eivät ymmärrä tässä vaiheessa hiljentää televisiota tai omaa ääntään. Moittiva katseeni olohuoneen portaalta on kuitenkin toistaiseksi toiminut ja talo hiljenee Karpaasin iltatoimien jälkeen.

6. Tervehdin ihmisiäni puremalla rannetta (en omaa) ja kiljahtelemalla. Oikein innostuessani jopa esittelen heille eturessuni. Ilokseni huomaan, että hekin ovat oppineet tervehtimään minua samoin - kutsuvat tosin sitä hymyilyksi:)

7. Olen todistetusti kerran saanut.

Seuraava synkkien syntien lista löytyköön Bessien ja isoäitini Merrin blogeista.

-So sexy it hurts-