Hei Mamskut! Ajattelin lähettää teille ikävänehkäisyks pari fotoa meitsistä ja tästä hoitolasta. Vara-pappa pyysi sanomaan, että aamun valo ei oikeen riittäny kuvaamiseen, mutta se yritti silti.

Tässä mä tutustun tähän uuteen vara-haciendaan mun vara-pikkuveikan kaa.

2126594.jpg

Täs me vähän irrotellaan porukalla. Mä yritin jättää niitä, mutta aika nopeesti ne sit kuitenkin saavutti meitsin.

2126588.jpg

Täs mä otan viel sadan metrin pikamatkan ja vähän tietty kans kontaktia vara-isoveikan kaa. Se on aika hurja, jahka se saa kierrokset kattoon.

2126589.jpg

2126590.jpg

Täs me ollaan kaikki pojat vara-mamskun kans haistelemassa. Me siis haisteltiin ja mamsku katseli...

2126592.jpg

Täs viel lähikuva siitä vara-isoveikasta. Aika lupsakan näkönen se on tolleen yksikseen, mut...

2126586.jpg

...jahka tää taivaanrannamaalari-pikkis tai MÄ tulen lähistölle...

2126587.jpg

Täs viel kuva musta, ku mulla on hauskaa.

2126595.jpg

Toi vara-mamsku ja vara-pappa kutsuu mua Vohottajaks - en tajuu miks.
Mun eilinen monen tunnin pikajuna-imitaatio kuulemma oli tosi hyvä. Siks mä oon jatkanu sitä tänäänki. Kyl mä sit kans söin aika tuhdisti tossa välillä - et jaksan taas VOHOTTAA:)
Mul on kassi pakattuna jo ovenpieles - ja kohta lähden Kustaviin. Se on kuulemma jossain saaristossa (siis viel enemmän ku tää Kaanaa) ja sinne mennään LOSSILLA. Olin kyl kuulevinani, et tulevan hoitopaikan nimi on KoiraLINNA. Waude! Taitaa olla aika oiva paikka munlaiselle Pikku-Prinssille, heh.

Terkkuja siis Mamskuille! Iso SMACK!

-Rakastava Poikanne Maukka-